Hei!
Nimeni on Chico ja olen iältäni jo yli vuoden vanha chihuahua poika. Korvani eivät ole täysin pystyssä, mutta olen sitäkin hellyyttävämpi yksilö seurassa. Lempi lelujani ovat pienet tennispallot ja sellaiset pehmolelut joista voin pureskella korvia tai häntää. Päivittäiseen ohjelmaani kuuluu lenkkeilyn lisäki kissojen leikki jahtaaminen, pallo haku leikki, nukkuminen, luiden pureskelu ja omistajieni mahan lämmittäminen. Me asumme maalla ja siksi nautin erityisesti siitä että saan pihalla kulkea vapaana ilman hihnaa. Omistajani ovat oman laatuisiaan omituisineen harrastuksineen, mutta erityisesti pidän siitä kun saan käpertyä illalla sohvalla heidän syliin rapsuteltavaksi. Rakastan huomiota ja ilmoitan heille kyllä selkeästi kun on minun aikani saada sitä. Nukun yöni omassa pedissä, mutta haluan aina aamuisin kömpiä omistajieni sänkyyn saman peiton alle köllimään, etenkin silloin kun toinen heistä lähtee töihin ja on vielä turhan aikaista jopa minulle. Ilmoitan jos saamme vieraita, ja erityisemmin jos vieraat eivät ole tuttuja. Isojen koirien kanssa olen pelokas, mutta pidän rauhallisista yksilöistä, kuten ystäväni Elmo, jonka kanssa olemme tehneet jo monta monituista lenkkiä ja jakaneet jo monta luuta. Olen myös siisteyspoliisin virassa, kerään ajelehtimaan jääneet sukat omaan petiini ja saatampa vahingossa napata aamutossunkin.